Tisdag

Det är tisdag, solen skiner och det är över +10 C! 
 
Daniel (min flatmate) och jag kom överens om att ta en kaffe, vi bestämde oss för att vara redo 13.10. 12.30 gick han in i badrummet för att duscha, och nu 13.07 är han fortfarande kvar. Hur hade han tänkt att jag skulle vara klar till 13.10? Ett badrum är ju allmänkänt att vara välbehövligt på morgonen. Man kankse vill ta en dusch, eller kanske borsta tänderna, sätta i linserna, tvätta ansiktet. Ja, you name it. Så jag får en minuts tid innan det är dags att gå? Nä, vi får nog flytta på tiden! 
 
I övrigt så vet jag att Daniels bad är heliga för honom så jag kommer låta denna slip. Nu kom han dock ut! Bäst att jag kutar in, för vi ska ju faktiskt ses om en minut! lol
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0