Planera

Hallå på kvällen! 
 
Vilken fantastisk dag det har varit. Efter att jag fick duscha och göra mig i orning imorse så vandrade vi gatan upp halvvägs till Dalston där Tin Cafe ligger. Solen värmde och mössan åkte av och brillorna på. Vi satt utomhus(!) och njöt(!), D av en kaffe, jag av en Smoothie! Där satt vi i nån timme och pratade. Sen var han tvungen att ge sig iväg till studion och jobba. då promenerade jag ner till Bank och Cheapside, typ 40 minuter i solskenet. Jag var på jakt efter en almenacka, danskläder och födelsedagspresenter. Jag kom hem med en almenacka, skor, strumpor, lite linnen, passfodral och linsvätska. På hemvägen stannade jag till på Marks and Spencer som enligt mig är den bästa mataffären i England. Dom är lite mer hälsoinriktade och råvarorna känns bättre. Väl hemma lagade jag lövbiff, stekt haricots vert och sparris i smör och vitlök, stekt halloumi och ruccola och tomatsallad med balsamvinäger! Hur gott! 
 
Sedan fyllde jag i min kalender och insåg att det inte är väldigt mycket skola kvar. Hjälp!! 
Nu ska jag plugga en sväng innan det är dags att sova. Imorgon väntar en händelserik dag! 
 
PUSS 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0