Headshots!

En trött tjej sitter i sängen och skriver. Det har varit en intensiv men kul dag! 
 
Först hade jag ett möte med min lärare i Entertainmet om mitt slutprojekt. Han tyckte att det jag skriver om är intressant (Moral Rights, a cultural thing?) 
 
Efter det så hade jag två lektioner immaterialrätt. Sedan lämnade jag in min uppgift i Kulturen då jag inte kommer vara hemma på måndag när den ska in, framförhållning. 
 
Sedan cyklade jag till dansen och hade Jazz. Vi gjorde en lyrisk jazz till koreografin. Efter jazzen hade jag 30 minuter på mig att ta mig från Covent Garden till Victoria och ett möte med min agentur. Jag var sjukt svettig, bytte om skitfort=ännu mera svettig. Ner i tuben=svetten rann. Byte i Green Park. Hoppade på fel tåg i typ 10 sekunder innan jag hoppade av precis när dörrarna stängdes. I hissen upp till agenturen pudrade jag fejjan lite innan jag 
steg in med eftersvettningar. Hur som helst. Mina headshots från i söndags var klara! Och vi gick igenom dom, sedan skrev vi CV och från och med imrogon kommer jag börja skickas iväg på castingar! Woop! 
 
Jag tyckte ju som sagt att foto sessionen var halvt obekväm och halvt kul och det syns på vissa bilder. Framförallt blev jag mer avslappnad mot slutet. Men 144 bilder fick jag med mig hem idag! Här kommer något smakprov. 
 
 Vad tycks!? PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0