Tillbaka i London, igen.

Nu är jag återigen tillbaka i London. Kom sent igår kväll och gick och la mig direkt. Idag hade jag immaterialrätt i skolan, sedan satt jag kvar i bibblan och skrev en inlämning i Entertainment Law som skulle in idag. Nu har jag packat upp och sitter i sängen och gör inget. 
 
Helgen+ måndag och tisdag i Sverige var fantastisk. Behövde den, behövde energi. Ville och ville inte åka tillbaka.
Hur som helst, hemvändartraditionen är att gå på loppis och shoppa på NK med mamma (kontrasten). En ny traditin var att klä ut oss och dansa hela söndagsförmiddagen. Gick enligt tradition på Viktors match i inomhus amerikansk fotboll. Traditionsengligt vann SU Capitols också!! Traditionsenligt bjöd Hornstullgänget på fest med mycket skratt. Träffade bästa Mutti Huttplom och pratade ikapp senaste nytt. Roadtrippade spontant till Uppsala en sen kväll, tittade på film och lyssnade till gitarrspel. Lämnade inte förens tidigt nästa morgon, färdades genom Sveriges fina landskap (med betoning på landet), drack kaffe och Lars Winnerbäck sjöng om Stockholm och kärlek. Sedan var det ju även Stockholm Fashion Week och AvB visade på Rookies Showroom då han är nominerad till årets Rookie Pris. AvB visar även på London Fashion Week i februari och då är det jag som håller i krokarna! Åt pizza i bilen till Arlanda och hade traditionsenligt separationsångest. 
 
Nu vill jag att livet här i London ska bli lite mindra turist och att mer saker ska hända. Att livet ska bli spännande, lite drama vill jag nog ha. Lite drama är alltid kul. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0