Sista Februari

Sista februari
Hej bloggen. En månad sen nu. En ganska fullsatt månad. I mellan skola, dans och allt så har jag haft två set av besökare. Madelon från Holland som gjorde comeback och bästa Johanna och David som jag älskade att ha här! Vi promenerade omkring i London och shoppade (eller ja dom shoppade hehe). Vi åt god mat och drack Afternoon Tea på One hotel Aldwych. Vi hittade den bästa baren i East London också. En undangömd liten pärla dit jag bara ska ta mina speciella människor!
En annan grej. Jag bestämde mig för att ge skådespelandes en chans här i London. Det är nu eller aldrig känns det som. Det första som hände var att jag fick komma och provspela med RETZ till deras uppsättning av Kafkas - The Trial. Jag kom dit och det hölls litet informationsmöte. Sedan fick jag improvisera ihop med en annan tjej. Sedan snackade jag lite med dom och så var jag inne med premiär i April! :)
Samtidigt så har jag skickat CV till olika produktioner och två eller tre agenturer. Idag var jag på intervju hos en och dom vill representera mig! Problemet är att all min erfarenhet är från Sverige så jag kommer behöva göra ett par jobb här innan jag kan få gå med i "stora boken". Det positiva är att jag har så pass mycket erfarenhet att jag "bara" behöver göra typ 5 jobb och inte 10-20 som andra. På söndag skickar agenturen mig till en fotograf för att ta professionella headshots (mammas bilder på mig räcker inte längre) hehe. Professionella headshots är något alla skådisar behöver innan man får bli skickat på professionella jobb representerad av en agentur. Sedan på onsdag har jag ett möte igen där vi ska sätta ihop mitt CV och välja ut de 25 bästa bilderna. Sedan ska jag gå på varenda audition jag får. Jag är superglad för detta men inser att det bara är början också. Det finns bara så mycket en agentur kan göra. Jag måste se till att acea alla auditions och castings jag gör! Men det känns skönt att vara representerad och bli skickad på jobb och inte behöva leta efter allt själv. Får se hur det går! Vill ge det en chans i alla fall och vill ju spela, det är de bästa som finns!
Det var all update från livet i London för nu! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0