April April

Ny månad, en vår månad. I London är det väl inte riktigt vår vår ännu, men solen skiner och snön har vi inte sett på ett tag. 
 
Sen sist så har jag tillbringat en lyxig helg i Suffolk med goa människor, mer om det i annat inlägg. 
 
Annars har vi spelat ganska mycket Monopol 
 
Jag har pluggat inför min allra sista dag med lektioner i skolan för denna examen! Hade ett prov i film law, en rapport som skulle in i culture law och en 6 timmars lektion där presentation skulle hållas i culture law. Efter en sån hård dag firade vi med en middag på Vapiano vid Oxford Circus (där skolan ligger). 
 
Jag har möblerat om i mitt rum för att försöka få till lite ny energi.
 
Jag har såklart även dansat Jazz och läraren lyckas alltid pricka in mina favorilåtar att koreografera till. Win! 
 
Jag har varit ute och träffat nya människor, jag har varit på utflykt till västra Lonson och Putney för att kolla på Rodd. Vi drack kaffe vid kanalen och åt middag hos en tjej från skolan. Jag har träffat Miki och hennes Syster och gått på Broadway Market och sedan ätit middag i Dalston. Jag har varit på inflyttningsfest hos Chris i Edgware. Jag har sökt ungefär hundratuden jobb. Jag har träffat Nico över en middag och pratat om livet och framtiden, han kommer alltid med så bra tips och räd, mina fina vän! Jag har varit i Angel och ätit middag med Jasmine och sedan promenerat hem via ett kusligt Regents Canal där Jasmine skrämde upp mig genom att prata läskiga historier. 
 
Det känns som att jag inte gör något men det händer ju faktiskt en del grejer. Men jag vill ha mer, slut på slackande. På onsdag flyger jag hem till Stockholm en sväng. Där väntar jobb och ladda batterierna! När jag kommer tillbaka till London väntar slutspurten i skolan och till examen. Hoppas på många besök också och Kina är först ut. 
 
Jag avslutar med en bild från en inte så lika kuslig kanal i dagsljus där jag imorse gick en promenad och en bild från i lördags när vi var och dansade i Dalston och jag prövade Jasmines hatt innan jag skulle ute (vill ha!) 
 
That's it, that's all! Puss puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0