Satisfaction

Så nu har jag försökt uppdatera bloggen med det mest väsentliga för att komma ikapp. Tror jag ska satsa på mindre text och mer bilder if ramtiden så det liksom inte känns jobbigt att uppdatera. Jag vill ju faktiskt kunna läsa och minnas. 
 
Det som inte syns i bloggen är min vardag. Jag går i skolan, jag pluggar, jag går på bio, jag äter middag med mina vänner, jag tar fel buss, jag försöker lokalisera min post, jag hänger med min flatmate, jag hänger med Mr Bond, jag går ut och festar, jag kollar på film hemma, powerwalkar. Ja jag lever helt enektl ett liv här. Har lite fler grejer att skriva om innan jag helt är ikapp. Har bland annat varit på en liten men underbar Sverige visit i 10 dagar! 
 
Men mamma (och ni andra få som läser) hoppas ni är nöjda med den lilla uptaden och att den tillfredställer er än så länge. Ska verkligen försöka bli bättre på detta!! 
 
Nu är det dock dags att sova en sväng. Imorgon väntar en dag med plugg, ska eventuellt hänga lite med Chris och på kvällen så väntar ett spännande möte med en viss fransman ;P Får se vad han har att säga. 
 
Tills dess önskar jag er en fetgod natt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0