Låt turnén börja!

Jag  fick precis vår turnéplan för nästa vecka!
Vi kommer åka runt med bil och det är jag komm kommer köra för att jag är den enda som har körkort. Amanda och Linnea åker med.

På måndag kväll åker vi till Aneby och sover på Aneby Wärdshus.
Tisdag morgon är det samling 07.45 för att ta oss till Anebyskolan där vi spelar 3 föreställningar för fyra olika skolor.
Sedan åker vi till Nässjö och bor på Hotell Högland. På onsdag är det samling 07.30 för att åka till Bodafors som ligger 20 min från Nässjö för att spela två föreställningar. Sedan åkter vi vidare till Forserum, 30 minuter från Bodafors och spelar en till föreställning.
Efter det är nästa destination Eksjö och vi bor på Eksjö stadshotell. På torsdag morgon är det samling 07.30 för att ta oss till I12-hallen. Där spelar vi 3 föreställningar för 3 olika skolor och över 100 per i publiken åt gången.
Vårt sista stopp är Mariannelund och pensionat Solhöjden. På fredag morgon är det möte 08.00 och vi tar oss till Idrottshallen i Mariannelund för att spela två föreställningar.
Sedan beger vi oss tillbaka till Stockholm och droppar Linnea i Norrköping.
Så ser nästa veccka ut alltså. Jag tycker det ska bli otroligt spännande. När jag gick i 8an och 9an så praoade jag hos en teatergrupp som åkte på turné och jag tyckte att dom hade ett av de absolut roligaste jobben man kunde ha. Jag lärde mig mycket då om hur allt funkar runt omkring men nu är det min tur att få spela och stå på scen och jag tycker det ska bli helt fantastiskt kul! Nåt jag också ser fram emot är hotellfrukost samt att äntligen få komma iväg från Stockholm en stund. Sist jag var iväg var i augusti förra året och sen har det varit fullt upp och inte läge att åka iväg.
Nu kör vi S&S turné 2012!
För ett år sedan då vi började repa in manus och musik.

Reklamen som satt uppe på Strandvägen vid Fjäderholmsbåtarna för att göra reklam för sommarens spelningar.

På scen i somras

Turnégänget i uniform!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0