JUSTICE!

Dags att uppdatera!
Igår va jag på JUSTICE på Annexet. Utanflr blandades Avicii schtek med coola justice människor och man fick en känsla av festival. Dock blev ju deras konsert inställd medans hela Annexet skakade av hur bra JUSTICE va! Cred till franska dj duon. Det är så kul med dom; för ett tag sen satt jag och sa att jag har sett typ alla band etc som jag vill se förutom just JUSTICE. Såklart släpper dom biljetter typ nån vecka efter denna tanke! I december så bokades dom, hela vägen från Singapore och igår va alltså dagen D och det va så bra! Varje gång jag är på en grym konsert så blir jag mer och mer säker på att det är i musikbranchen jag vill jobba. Den lyckan och pirret i magen jag känner inför bra musik måste ta varas på. Att jag även har ett brett förråd och är ganska kunnig spelar ju också roll. Så när jag blir stor ska jag jobba med musiiiiik kul!
Efter konserten så tog vi partybilen (verkligen partybilen) till under bron där vi chillade resten av natten. Jag gillade under bron, jag trodde det skulle vara mycket människor som tror att dom är nåt där men det var väldigt andat vilket var kul! Tre våningar fanns det och bra musik spelades och vi dansad eoch minglade. Alla var väldigt långa. Everts vänner va väldigt snälla så kan inte säga annat än att kvällen var perfekt!
Sedan hämtade jag upp järn-gänget på stureplan och vi åkte hem.
Jag vet att jag sa att jag skulle blogga om förra torsdagen som va en perfekt vanlig dag men jag vet inte om jag orkar gå in på detalj. Jag gick i skolan, jobbade och sen åkte skridkor. Att åka skridskor gör mig alltid så melankolisk på ett bra sätt. Sedan gick vi till juristernas hus och åt soppa och pratade om livet med J! Jag fick komplimanger för min kvinlighet. J tyckte det va bra att jag vågade klä mig kvinligt och spela på min feminina roll och att man ser lite utav det nu för tiden. Vilket jag kan hålla med om. Jag älskar att vara kvinna, att klä mig efter mina former och att flirta med ögonen. Samtidigt som jag älskar att vara självständig och klättra på karriärsstegen.
En annan höjdpunkt var i torsdags efter jobbet då Kina och jag åkte ut till ett litet lantligt fik vid stora skuggan och åt princesstårta. Det va en bra grej som ska bli tradition!
Bilder från Justice:
Tack Eva för blderna!!
Nu är det för varmt för att ha på sig denna stora fina jacka, men jag klagar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0