Hej bloggen

Min blogg har blivit lite satt åt sidan då jag har haft en fullspäckad helg och vecka.
I fredags var jag ute ed utbyteskillarna på boulehallen, mycket trevligt. En sväng till pet sounds och himlen därtill blev det också, fantastiskt utsikt högst upp i skrapan! Sedan var det raka vägen hem och läggdags.
I lördags så hade Elsa födelsedagsfest med väldigt god äppelpaj och häng. Efter det åkte jag in till strand och mötte upp ubytisarna. Sist så blev det en snabbträff med J, A och K.
I måndags fick jag reda på att jag har blivit nominerad till mitt förstahandsval. Shit vad glad jag blev, jag hoppade och skrek.
I december så bestämde jag mig för att satsa stenhårt på att få ihop alla poäng jag behövde för att kunna konkurrera om denna eftertraktade plats. Jag ägnade mitt liv åt plugg, teater och jobb och det avlönade sig! Jag fick platsen. Nu sitter jag mest och planerar inför hösten och surfar runt på universitetets hemsida etc. Känns så bra att äntligen få veta vart jag ska, allt jag behöver göra är att skicka in ansökan till universitetet där borta och så är det klart. Ska bli så himla himla kul att åka iväg och plugga valbara kurser som jag själv har valt och ingen annan!
Denna vecka har varit fylld med jobb, både på location och på kontoret. Samtidigt som jag har pluggat inför två deadlines, en ikväll och en imorgon i juridik och engelska.
I helgen så hostar jag den officiella efterfesten för rättegånsspelet som hålls i Stockholm. Det kommer olika lag från hela europa och från USA och ska tävla i denna förtävling inför det stora rättegångsspelen som hålls i wien nästa månad.
Sedan på måndag är det turnéavgång för S&S! Först ett möte med producenten för att fixa med alla grejer och sen bilar vi ner till småland för 4 dagar av föreställningar i 4 olika städer och 11 shower allt som allt! ska bli fantastiskt kul :)
Så ser den närmsta tiden ut och så har den sett ut hittils. Ska försöka hålla denna blogg mer levande nu när det faktiskt händer spännande grejer med musikal, utbyte och så.
Nu ska jag återgå till plugget.
<3U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0