Denna dag tar inte sluuuut

Åhaaaåg vilken lång dag på jobbet. Från 9-18. Crazzy! Tar liksom inte slut. Varje gång jag tittar på klockan så har det gått max 4 minuter...

Anyways. Idag har det varit öppet hus på SU och vi har jobbat med att ta emot massa besökare och sedan ahr jag ju suttit i disken som vanligt. När jag kommer hem så ska jag äta pasta i sängen och sedan sova, lång dag imorgon också. Ska jobba, plugga, gå på föreläsning och sedan på mingel på byrån Törngren Magnell med ILM. Nåt mer kul jag planerar med ILM är fäktning!

Resten av veckan blir det jobbo ch panikplugg. Hatr varit sjukt oproduktiv sen min sjukt produktiva period så jag ahr inte haft energi till att göra något annat än det absolut mest nödvändiga. Så I helgen blir det att panikskriva tre sidor på examensarbetet (minimum).

Snart får jag reda på utbytet också, jag vill veta nu!! Om två veckor drar vi på turnén till småland. Tydligen så fanns det inga kommunikationer där nere som kunde ta oss mellan städerna så vi ska hyra bil och bila ner. Då jag är den enda med körkort så står jag för körningen=jag är boss muhaha! Men ska bli ritkigt kul att roadtripa med tjejerna och leva lite turné liv och komma från Stockholm. Jag har inte varit hörifrån sen ja var i Dansmark i slutet på agusti=stört! Jag som reser mest av alla jag känner har haft alldeles för mycket att göra för att komma iväg.
Jag ser mest fram emot hotellfrukost 5 dagar i rad! Gott! Jag ser mindre fram emot att vakna tidigt för att hinna till hotellfrukosten haha!

Igår åt jag middag med luttis <3 innan vi gick på Svansjön och hade det superkul. Svanis va bra också, men gillade slutet bättre förra gången jag såg den. En rolig grej var när en gammal skolkompis skuttade fram på scenen och var jätte duktig!

Ja... nu har iallafall några fler minuter passerat. Vet inte hur jag kan fördriva tiden mer. Har redan sorterat alla mina papper och uppdaterad min kalender, svarat på massa mail och planerat en fest jag ska hosta nästa vecka. Jag är för trött för att göra nåt produktivt. Kanske vandrar in till fikarummet och hänger med nån, såg några kakor där tidigare idag. Ni kanske undrar vad jag jobbar med som inte jobbar haha! Världens skönaste jobb, det gäller att vara bäst i värden så man får dom ;)


Jag när jag är Miss Stockholm Univers(itet)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0