Lajf

Alltså, livet rullar i rask takt vidare. Förra veckan var proppad och denna likaså.
Förra veckan jobbade jag mycket, och pratade på orientation week. Etc med ILM. På onsdag spelad ejag teater på Stadsbiblioteket. Efter oss spelade ett riktigt bra band som heter Mankind, vi bestämde att jag ska bli deras personligt jurist haha.
På torsdag va det jobb och rep samt träffa Vera! På fredag hade vi aktivitetsdag för nya jurstud och jag höll i en lekstation för intkom. Sedan va det pizzadelieryboy night med Kina och hemmagjord pizza innan det var dags att gå ner till lappisfesten och stå och dansa i timmar. Prata med ryska maffian och ramla in i en vägg. På lördag lökade jag hemma och igår så va det musikalrep följt av en hejdåmiddag för Eduardo som flytatr hem till Rom ikväll. Vi bestämde att vi ska göra festaste roadripen i sommar. wii
Idag har jag jobbat, tärffat en gammal vän, köpt kaffe och te för 75 pers. Sedan har jag duschat medans jag lyssnat på Seal (är det verkligen ok). Resten av kvällen ska spengeras i soffan drickandes te. Jag måste jobba på min presentation inför imorgon samt skicka lite mail. Imorgon 15.00 ska vi ha fika för alla nya utbytesstudenter, tredje gången jag går upp på scen och fångar deras intressen. Kul och spännande. Så det va en snabb recap. Suger att dte inte finns tid till detaljerade inlägg. Men snart. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0