Sovmorgon på riktigt

Åh. Första morgonen på extremt länge då jag kunnat ligga kvar i sängen hur länge jag vill. Ovärdeligt! Har spenderat tiden med att äta stor frukost, kolla lite program, läsa tidning, skriva långa brev till vänner och jobba på mitt motivationsbrev. Det är så det ska vara. Hade det inte varit så att mitt badkar för tillfället befinner sig i hallen pga renovering så hade jag tagit ett långt bad nu. Men en dusch få duga och sen ska jag pyssla om mig själv. Ikväll ska jag gå ut med gänget, har inte umgåtts med dom på länge pga tidsbrist. Jesus vad skönt det är med en helt ledig dag! (Förutom vissa små mail)

Igår va också soft, Inception och vitammindricka med fina!

I torsdags va det Sverige pub och jag var traditionsenligt utklädd till dynamit.

Jag njuter verkligen!
Så här såg jag ut som dynamit, vissa outfit delar saknas dock.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0