Life of 2012

I början på december sa jag hej då till livet för att ägna mig åt att nå ett mål. Massa plugg, jobb, teater, ILM etc. Jag visste att jag skulle kunna komma tillbaka i mitten på februari och idag är den dagen kommen. Förstå mig rätt, jag har fortfarande mycket att göra men inte så mycket att jag måste ägna mig åt saker hela min vakna tid. Jag kan faktiskt träffa vänner och sånt nu. Sen december har jag haft sociala tillfällen typ 10 ggr totalt.

Jag har valt mycket sälv och jag klagar inte. Det har varit hår och slitigt men det har varit stimulerande att jobba så hårt för något. Vill inte berätta hur det har gått ännu innan jag vet exakt men hur det än har gått har jag gjort mitt bästa och det känns så jävla bra!!!

Vill fira ikväll. Vill nåt. Vill inte åka hem och plugga efter jag har jobabt klart idag (har även skrivit tenta.)

Lycka!


Jag är den lilla filuren på scen här längst fram, Sezuan 2012

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0