I rock

Fick reda på att dem på Juridiska Institutionens utbildningsmöte hade prisat Internationella fadderiet, som jag har haft hand om de senaste två åren, och sagt att jag gör ett riktigt bra jobb och att dem är super nöjda. Nu vill dom hjälpa ILM som vi kallar det att bli änu bättre!
Dessvärre är detta min sista temrin då jag åker iväg nästa men att veta att det jag ahr byggt upp har varit en sån stor succse gör mig glad! Förhoppningsvis kan mina efterträdare göra ett lika bra jobb (fast jag tvivlar på att det finns någon som jag där ute ;).
Det var dagsen goda nyheter! Snart ska jag iväg och träffa min handledare, sen ska jag gymma och sen träffa Eva. Bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0