Thank you, 22 år, mogen och självständig.

-Riktigt lyckat födelsedags firande. Jag är en glad 22åring. Jag har allt jag vill ha, och jag är omringad av fina vänner och familj. Jag är lycklig. Jag är lycklig att det är höst och min stad är vacker. Jag är lycklig när jag tänker på kärlek. Jag ler väldigt ofta för mig själv, till och med när jag sitter i bilen och sjunger med till olycklga låtar. Jag är lycklig över att livet är bitterljuvt.

För mig är hösten en tid att minnas och nu för tiden minns jag alla fina minnen. Jag kommer inte bara ihåg det som funnits i mina tankar dygnet runt sista tiden utan jag minns även att det fanns en tide innan det. Större delen av mitt liv faktiskt. Om man tänker efter så är det senaste året, som jag gått run och grubblat på nu, bara en bråkdel av allt som varit. Som i framtiden bara kommer vara ett kul minne att skratta åt. Snart kommer jag minna tillbaka på det och glömma varför det g upp så mycket tid. Och det börjar faktiskt sila bort. Nu ler jag bara. Jag ler när jag ser alla stjärnor i himelen. Jag ler när ett vinrött löv faller till marken. Jag ler när fåglarna flyger i flock i skyn. Jag ler sena kvällar när jag åker hem från att ha spemderat en fantastisk kväll med mina vänner. Jag ler när jag kommer på att vissa som är borta i stora vida världen kommer komma hem snart. Jag ler när jag tänker på att jag snart får ge mig ut.

Det är onekligen en mogen och glad 22åring som folk har att göra med. Som skrattar med det som har varit och är taggad på framtiden. På nya möten, på spännande resor, på ny kärlek men också på att vara självständig och leva mitt liv, bara mitt.

Tack till alla som kom och firade mig när jag fyllde 22år och hade fest hemma. Nya vänner och gamla vänner från hela världens hörn! Tusen tack! <3
Jimmy, Aniv, Klara, Josh, Tor, Yaroslav, Logan, Elen, Birgit, Stefanie, Selina, Jenny, Jessica, Eduardo, Marius, Jerzy, Lodovica, 3 italianos, Mikaela, Thomas, David, Robin, Sebastian, Johanna, Ida, Rosanna, Madeleine, Marcus, Fredrik, Rosa, Ricky, Robin, Phille, Bror, Cem, och till alla andra ca 100 stycken som grattade mig!





xxxxx


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0