Paus, blogg paus.

Har för tillfället alldeles för mycket i hjärnan och måste ta en paus och bara få ner allt. Ni vet när man måste göra nåt men man kan inte göra det för att det andra man måste göra stör ens tankegångar. Idag är en sån dag, en sån dag där jag balanerar för mycket i min hjärna och ajg önskar att jag kunde klona mig själv.

Till att börja med måste jag plugga, sånt plugg som man inte kan skjuta upp, plugg som måste vara klart imorgon.

Jag måste hitta tid till att planera en födelsedagsfest med middag och allt och dessutom hinna städa i tid tills gästerna kommer. Vill görna inte spendera hela min födelsedag med att springa runt stressad. Vill att all städning ska vara klar imorgon!

Jag planerar dessutom ett stårt event med ILM. Allt var organiserat tills ordet sprd sfolk numailar mig som galningar från andra institutioner och universitet om att dom vill vara med. nNågot jag ville förbättra med ilm var att låt andra vara med också om det sköts på rätt sätt. Så nu måste jag samla in personnr och diverse grejer. Dessutom är hela grejen grundad på att man ska vara i sina mentorsgrupper och med massa folk utan grupp så måste det organiseras så att det blir jämt antal i grupperna då det är en tävling. Får bli riktigt mycket improvisation. Till samma event måste mat planeras och lagas men den delen har jag delgerat till mina medarbetare.

Inte nog med detta så fick jag precis ett mail om att det är dans som gäller imorgon på musikalrepet och det är ju såklart jag som ska hålla i dansen så nu måste jag sätta ihop en uppvärminin och ta med musik etc. Efter dans så ska även några av dom scenerna där jag är med i repeteras, självklart har det gjorts sjukt många ändringar osm jag måste sätta mig ner och skriva in i manus.

På detta så ska jag även jobba ett par timmar.

Ja ni, jag ska nog få detta att gå ihop.... jag är ju superkvinnan. Folk förundras alltid med hur jag hinner med att göra allt jag gör. Jag tror det är att jag är sjukt effektiv och jag behöver inte mycket tid till allt. För jag kör bara!

Nej nu ska superkvinnan återgå till att plugga samtidigt som hon dammar och planerar hur hon ska lösa organiseringsfrågan. Tur att improvisation är nåt jag är bra på!


Passande bild. Åh jag måste skriva om hur sista året i gymnasiet och sommaren efter var det bästa året i mitt liv!!!!

Kommentarer
Postat av: Eva

Oh! Sommaren efter gymnasiet, those were the days my friend! Vad vi levde livet då alltså!

2011-10-06 @ 17:54:42
URL: http://www.kth.se/blogs/evo/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0