VÄRLDENS BÄSTA SIRI!

Hur himla fint är det inte när man kommer hem och hittar ett paket från sin bästa vän i brevlådan!! Jag som bara brukar få räkningar blev sjukt glad. Slet upp paketet direkt och hittade en så himla fin och omtänksam present. Ett Elizabeth Arden stick kombinerat läppglans och min favvo parfym Provocative Woman! Bara Siri som skulle kunna göra en sån grej, hon kommer ihåg allt man sagt och alla detaljer och sen så tänker hon på en och överasskar en! Har fortfarande kvar en flaskpost jag fick förra sommaren och en stor choklad-skida, även ett väldigt roligt snoppkort haha! :)

Ja Siri är en riktig vän, inte bara för att hon skickar presenter, utan hon lyssnar och delar med sig av råd, skrattar med mig, gråter med mig och bästa av allt hon delar med sig av sitt liv till mig, dom stunderna känner jag mig viktig och värdefull. Tillsammans ventilerar vi och finns där för varandra, även fast flera hundra kilometer skiljer oss åt. Det är vänskap, äkta vänskap när den ät som finast och mest värdefull! Nu längtar jag tills Siri kommer hem i jul (då vi inte hunnit hälsa på som vi tänkte..) och då ska jag krama henne och ha kul och få massa quality time!!

S <3 S 4-life! "Och så började vi Schteka".





Vem behöver en pojkvän eller miljoner vänner när man har en sån här fin vän?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0