I wrote a book

Hejhejhej! Man kan ju framställa sig lite som man vill..don't believe everything you read. Jag har lite konstgt sov schema, vet inte vad grejen är. Men men, att jag inte somnar tidigt betyder att jag kan styrketräna med gummiband, blogga och plugga lite extra!

Har ett underligt socialt schema också. Orkar bara hänga med folk som har kännt mig ett tag, gamla godingar liksom. Folk som jag vet är mina vänner för dom har varit här i flera år, genom det goda och onda. Det känns fint och i helgen ska jag få hänga med M!!!! Excited.

Jag längtar efter att folk ska börja ta sig hem till Stockholm igen, inte så långt kvar innan jule tider nalkas och folk hälsar på här hemma. Sen när januari kommer kommer alla att vara tillbaka på sina platser! Men vem vet var jag kommer befinna mig? ;)

Ja, varje dag är en kamp om vad jag ska göra i vår exakt och vart jag ska åka i höst....Men har en ny strategi, kollar upp vilka kurser som erbjuds på alla universitet så ser jag vad som verkar roligast att läsa då jag egentligen inte har ett destinationsmål. Inte heller vill jag att det ska vara varm, eller att ett speciellt språk ska skrivas. Men jag vet ju vad jag vill plugga så det är ju enkelt. Sen ska man ju komma in också. Men om jag verkligen har en bra motivation till varför så kanske jag väljs framför andra som tycker att Frankrike är soft eller nåt sånt. Nu ska ju jag inte till frankrike men fatta poängen.

Ja helgen blir nog epic, jag känner det! Planen är M och den planen är bra. Sen ska jag vistas på ett par födelsedagsfester/polsk nationaldagsfirande vad vet jag fester också. Men det blir kul om jag har en partner in crime!

Ja nu är det nog dagt att iallafall lägga huvudet mot kudden så får vi se om jag somnar.

ps. paleo!




Berlin våren 2011

Man får ju skriva vad man vill på ena sidan av berlinmuren. Jag skrev med ett gammalt läppstift, men dom rensar ju bort allt också efter ett tag...

Puss gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0