Frimärke

Letade efter ett frimärke är hemma i mitt tentakaos och hittade till min förtjusning några frimärken från förr i form av bilder jag en gång tagit mig tid att skriva ut. Bilder som fyller míg med mycket glädje när jag tittar igenom dom! Nu sitter jag och lyssnar på Editors och tittar på bilderna och minns. Jag tänkte dela med mig av bilderna här:








Varje bild har sin egna unika historia, några vet, andra är mina hemliga historier. Om någon frågar så kanske jag berättar nån dag ;) Vad som egentligen hände i mina unga vilda år haha!

Super härliga minnen! Nu ska jag återgå till mitt pluggande. Ledsen att det inte blev nån träning idag men det får va så dagen innan tentan. Har å andra sidan varit väldigt produktiv idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0