20 minuter kvar!!!

av denna långa dag som började med att jag vaknade 6 imorse för att jag hade drömt en mardröm om JF. HAHA kankse för att föreningsamanträdet tog nästan 7 timmar igår kväll... Sen somnade jag om och vaknade runt halv av att mina grannar borrade i vägen irktigt högt. Jag gillar inte dessa tider som "sammhället" har skapat. Att efer 8 på morgonen är allt okej, för det är de inte! Vissa är uppe på kvällen och natten och vill sova på morgonen. Låt det iallafall vara stilla till 12!

Sen så har jag jobbat från 10-13. Från 13-15 haft en riktigt tråkig föreläsning i internationell familjerätt och nu har jag jobbar från 15-18 om 20 minuter!!!

Sen ska jag hem och äta och ut och gå. Jags ka också skissa lite på min balklänning  jag behöver till JFs årsbal och den måste vara lite extra snygg då jag som ämbetsman blivit medbjuden på föreningens fördrink på Hammarskiöld! Tack vad kul!

Ska också få ventilera med Siri ikväll! ALLTSÅ!! Utan min Siri time ett par gånger i veckan går jag under. Oche ftersom hon varit utanför civilisationen i helgen så har jag fått vara utan :( BUU!

Jag skriver detta för att jag är väldigt uttråkad och vill att tiden ska gå fortare. Funderar på att smygstänga 5 min tidigare idag för bara för att. Har ändå inte varit mycket folk här och den som va här sist för typ 30  min sen fårgade om hissen funkade :/ 

Over and out! Puss!
 
Göteborg sommar 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0