The best days of my life



Sist jag skickade kärleksbrev va jag väldigt ung, jag och min bästis hade skrivit ett varsitt och så fort vi hade stoppat ner dom i den gula postlådan så ångrade vi oss. Jag fick lyfta henne och hon fick fiska efter breven, dessvärre är postlådorna konstruerade så att man inte ska få ut brev. För att bli kvitt skamen så gck vi till centrum och köpte glass, en lång spirello.

Igår skickade jag ett riktigt kärleksbrev. Med ord som beskriver riktiga känslor. Vips kom kärlek tillbaka till mig också, i vackra ord! Om man ger kärlek får man tillbaka kärlek, det har jag lärt mig. Man ska ge kärlek till sina medmänniskor varje dag tycker jag. Om jag kunde så skulle jag skickat ett gigantiskt parfymerat kärleksbrev till alla som någonsin varit snälla mot mig i hela mitt liv. Till dom som har varit dumma mot mig hoppas jag har någon annan som skickar dom kärleksbrev. Alla förtjänar lite kärlek.

Så nu skickar jag lite kärlek till alla som läser mitt meningslösa kärleksfyllda babbel. Sen ska jag sluta skriva i detta inlägg då jag missbrukar ordet kärlek. Hittils har jag skrivit ordet kärlek 13 gånger. Men man kan nog inte få för mycket kärlek heller? (14) Nu ska jag sova för imorgon väntar en nya dag med mera kärlek! (15)

Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0