Produktiv

Inläget skrevs igår men publicerades aldrig

Tog tag lite i lvet idag, skrev upp hur jag ville att livet ska se ut det närmsta året och kollade hur jag kunde nå dit. Jag är inte alls taggad på hösten, jag vill bara få den överstökad..Alla tråkiga obligatoriska kurser så att jag får göra mina egna val. Förhoppningvis praktisera utomlands nånstans och göra examensarbetet och sedan läsa mina specialkurser på utbyte till nästa höst.

Men det är låångt kvar, har ju en hel sommar att se fram emot. Och juste, idag så kom jag på vad jag ska göra på min lediga spara och slösa vecka! Musik, musik, musik! Kommer bli grymt.

Skaffat linser har jag gjort också, helt sjukt att kunna se utan glasögon, jag gillar det!

Imorgon blir det Royal Radio på mosebacke efter repet, härligt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0