In i dimman!

Ja, hela helgen har varit ett mysigt rus i dimma. I fredag satt vi på skinnis en stund tills det blev för kallt och då gick vi hem till David och hängde lite tills vi gick till Strand. Sen tänkte jag överaska B med att möta honom på bussen men det blev en miss i planeringen och vi missade varandra. Fick speeda hem till honom och överaska med mat där.
Jag fick en present, James Blake skiva, i skivan skrevs det fina ord! Tack tack, fina.

Lördag morgon vaknade vi taggde för att fira Valborg. Vi tog oss till uppsala där vi satt och solade på en filt med hela dagen. Hann hänga med Eva, Vicky, Chabo, Madde, David och co också så det va mys. Vid 8-9 tiden så åkte vi utmattadfe hemåt och sov på varandra på tåget. Väl tillbaka orkade ingen göra något annat än att sova.

Söndagen var en dag då man låg utmattad i sängen och kollade på film och tupplurade vartannat. Men lika bra är det ändå. Sen blev det måndag och jag repade lite. Förseningar med buss och liv så...

På torsdag ska jag se mitt absoluta favoritband för tredje gången. Är så sjuukt taggad!



Nu ska jag bada lite, sen ska jag lyssna på musik och skriva kärleksbrev! Imorgon vill jag shoppa.

Gonatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0