Premiär!

Idag har varit en riktig rockstar dag. Klockan ringde 6.00 imorse och jag drack en te i bilen på väg till Nybrokajen där vi skulle möta upp Sveriges Radio och P4 Radio Stockholm för en intervju. Lyssnade på radion innan och det va coolt att höra dom prata om att vi skulle komma och gästa.

Väl på plats så träffade vi Stoffe som är vår musiker och körde lite snabbt igenom några låtar tills sr.se bilen rullade in. Vi gick in på en båt och där började kaset. Sändningen blev sen då ett batteri hade laddats ur, vi visste inte vad reporten skulle fråga eller vad vi skulle göra. Jag kän känna själv att dte kanske blev lite mycket snack och lite action, hade önskat att dom hade tagit med mer av sången vi sjöng i slutet. Men men det är ju sånt som händer när det är live sändning. Är ändå kanske nöjd med vår radio promotion. Här är länken om någon missade: http://sverigesradio.se/sida/sandningsarkiv.aspx?programid=76&play=3232752&playtype=Sändning

Efter det år vi frukost på Dramatens Trappa och lyssnade på programmet. 10.00 tåg vi första båten ut till fjäderholmarna och premiärföreställningen! Det va kul och vi fick massa blommor. Mamma va där och supportade! <3<3 Mellan föreställningarna satt vi på bryggan och åt jordgubbar. Sedan tog vi båten tillbaka och prmenerade hela strandvägen till en kokhet bil. 34 grader stog termometern på i Stockholm idag. 

Tåg tåget hem med ett lass blommor och alla stirrade. Skulle köpa lite mat och stog i kön när min påse gick sönder och jag tappade min champange i marken, som tur va gick den inte sönder, bara lite men den skämde nog massa människor. Samtidigt som jag skulle balansera massa blommor, ta upp min flaska och vara riktigt svettig hör man "nämen det är ju Saki" så är det en gammal bekant. Hände så mycket på en gång så att jag blev helt snurrig. 

När jag kom hem slängde jag av mig alla kläder och la mig i sängen. Och detta var bara första dagen på ett 7,5 veckors äventyr. 

Vi spelar tcå föreställningar om dagen, 12.00 + 14.00 varje onsdag till lördag ute på fjäderholmarna. Missa inte årets familjemusikal Spara och Slösa! 

(Bilder kommer när jag har fått igång min kamera och så) xx 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0