Honey I'm home

Japp nu är han tillbaka. Efter 3 veckor och två dagar är han tillbaka och nu kan jag inte få nog :) Men tenta imorgon och på fredag gör att jag inte kan göra vad jag vill. Men efter fredag så ska jag bara göra roliga grejer ett tag! Jag ska fokusera sjukt mycket på Djurfarmen, hänga med mina vänner och med B och efter musikalen vill jag åka bort. Har inte varit nånstans sen jag kom hem från USA förutom en liten sväng till Lindvallen, men det räknas knappt. Jag vill ta en weekend vart som helst. Det förtjänar jag efter denna hösttermin då jag uppnått alla mina mål förutm ett! Japp resa iväg ska jag göra, direkt efter musikalen! Bokar när nästa lön kommer. B vill nog följa med :)

I övrigt så ska jag plugga vidare. Helst av allt vill jag åka till gamla stan ikväll och titta på Arsenal match. Om jag pluggar riktigt flitigt kankse jag kan göra det också? Jag kommer ändå inte plugga nåt ikväll och att rensa hjärnan lite och slappna av innan en tenta är bra.

Iallafall...that is all. Inget överdrivet spännande. Allt rullar på som vanligt, men det rullar på bra för att nu är han hemma igen och jag fick väldens finaste presenter muha.


Min plugghöra. Fast nu är den sjukt stökig, och massa böcker och pennor och block och sånnt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0