Fin helg, nu kör vi vårtermin.

Riktigt bra helg måste jag säga. Ingen stress eller press. Fredagkvällen började med äcklig sushi fast mycket gott sällskap :) Sen bar det av på home disco hos David aka Daddy cool. Åkte hem relativt tidigt och somnade sött. Lördag morgon var det dags att åka iväg på Djurfarmen rep och det börjar arta sig. Efter 5 timmars rep så fanns det inget annat att göra än att slappa hela lördagkvällen. Åkte hem till B och låg och tittade film och serier hela kvällen. Planen var att gå ut men båda var sega och sen så var klockan sent. Vi vandrade ner för att köpa mat men köket hade stäng överallt så det fick bli en onlinebeställning. Sen satt vi i sängen och kollade serier och åt mat tills vi somnade. Söndag morgon var det dags för Djurfarmen rep igen. Och 4 timmar senare åkte jag hem och tog en powernap. Resten av kvällen ahr jag planerat våren och jobbat med internationella fadderiet. Imorgon kommer alla! Nervöst och spänt. Dom är inte så många som kommer så jag måste se till så att alla är med. Alla ska med! haha dör. Blir en heldag imorgon med att prata i klassrummet, gå i skolan, och fixa och dona. Men jag gillar att vara upptagen, om det är kul grejer. Som typ musikaler och fadderier...Då kan inget stoppa mig. Livet vore bra om jag på heltid kunde vara en musikalfadder...

Nu ska jag sova för jag är klar med dagens to dos. Gonatt <3

(Vilket jävla töntinlägg haha) Ignorera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0