Vilken vecka

Allt börjar tillslut falla på plats.

I onsdags fick jag utbildning i konflikthantering. Faktiskt ganska intressant. Om man inte får det resultat man vill ha så får man ändra på sina egna handlingar. Jag kan aldrig ändra på vad den andra känner och gör. Dessutom ska man inte nedvärdera någon annans känslor och vilja. Användbart i livet.

Nu vet man iallafall att utgångspunkten är en själv, så vad som än händer så bestämmer man själv hur mycket man vill tåla och vad man ska göra. "Äg ditt problem" sa han..

Sen vill jag bara säga, försök inte lura mig, jag har ögonen på dig. Jag vet och jag förväntar mig inget!

Nu är det helg och kul ska den bli! Inte lika kul som förra helgen men man kan ju försöka.

Adjö!

På tåget till Helsingborg förra helgen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0