Sång

Ibland vill man uttrycka känslor så gärna så att man önskar man kunde skriva låtar. Sitta och plinka på en gitarr och få ihop en sång där man verkligen utrycker vad man känner. Jag där emot kan inte ens uttrycka mig med ord, mest för att jag inte vet vad jag själv vill. Svårt det där.

Annars så håller jag mig själv upptagen som vanligt. Det är mycket nu, men det är kul. Jag gillar att vara upptagen. Mindre tid med sig själv och sina tankar. Gillar inte att vakna tidigt men jag gillar att vara produktiv och trött på slutet av kvällen så man sover som en liten björn.

Goda nyheter kom imorse. En mycket mycket speciell människa kommer att befinna sig på samma kontinent som mig i April (vilket han inte brukar annars). Ska bli så kul att ses!

Favvotrion från new york kommer i Mars!

Två av mina favoritartister spelar i Stockholm i Feb och jag har biljetter!

Snart får jag träffa spd som jag håller kär!


Håll huvudet högt och fortsätt skina. Imorse sa Arazo nåt fint: "We are all stars who deserve to sparkle"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0