Medicin för själen #2

När vintern bjuder på strålande sol så tackar men inte nej när Max ringer och säger att han ska plocka upp mig och vi ska åka till flottsbro och köra snowboard. När jag åker snowboard så glömmer man allt, det är bara den friska luften, vinden i mitt hår och att bara vara. Ont i fötterna har jag också men det gör inget, då får man vila igen sen är det bara att köra. Vi hoppade och hoppade i hoppet och det gick bra! Har haft en blockad i mitt huvud för att hoppa men så fort jag hoppade så släppte det. Även om jag glömde allt om kontroll, baland och styrka och landade för kort och rullade ner för landningen. Ett par hopp senare var jag in the game och flög i luften, men kontroll. Underbart! Har glömt hur kul det är att bara dra och köra några timmar. För 2 år sen så åkte jag 4 timmar i veckan, varje måndag och fredag. Nu ska man plugga och jobba så man hinner inte. Jag vill prioritera mer tid för alla aktiviteter jag älskar, som snowboard, skridskor och dans. Så fort jag skaffar det där satans körkortet så ska jag sätta mig i bilen och ta mig tid. En onsdag runt lunch va perfekt, nästan inge människor. Man kan åka dit, lyssna på musik och köra fort och hoppa högt!






Thank you Max for an awesome afternoon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0