S&S turne 2012

För ett par dagar sen fick jag ett mail om att förhandlingar skulle göras med sponsorer om att åka på turne med musikalen jag spelade i somras. Och nyss så ringde regissören och sa att det är klart och att intresset finns att sponsra en turne och dessutom så har flera skolor runt om i landet redan visat intresse av att köpa förestälningen. Jag tror att det skulle va kul att åka på turne några dagar i veckan. Planen för mig är endå att skriva mitt examensarbete nästa termin så jag kommer ju inte ha mycket schemalagda lektioner. Jag är peppad. Men vi får se hur det blir. Vi ska ha ett möte efte rnyår och om vi bestämmer oss för att spela så ska vi göra en provspelning för några inköpare i slutet på januari.

Those are the news. Plus att jag skriv tenta idag, hade redovisning och har dessutom hittat en handledare till examensarbetet. Har också hinnut med att jobba och repa musikalen som har premiär i februari och skriva grupparbete till det vi redovisade idag. Ja, allt tjat om att jag är produktiv är ingen myt. Nu fortsätter plugget då jag har fullt upp i åtminstånde en vecka till. Sen så kan jag pusta ut liiite innan det är dags att sätta igång igen, och den gången kommer det vara allvar! Jag jobbar mot ett tydligt mål people!

Är helt slut. Slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0