Kaoset

Lyckades vakna en kvart innan min redovisning imorse. Fort som fan slängde jag mig in i bilen och racade till skolan. En måndag morgon är inte nådig med trafik heller! Springer in i klassrummet precis då min power point slide visas och min grupp står och ser lite nervös ut. Sedan håller jag en kick ass redovisning. Läraren tyckte jag gjorde det perfekt och att det va häftigt att se nåt sånt och att jag till och med lyckades vara charmig. HA! Thats how I roll. Jag förklarade att jag va tvungen att koppla på charmen för att kompensera extra. Sen hade vi en bra opponering tyckte hon också.

Sedan va det dags att träffa den nya gruppen inför nästa grupparbete. Vi ska lagstift ett oreglerat rättsområde och vi har valt samtycke i sport. Kan bli okej.

Sedan har jag jobbat och skrivit på mitt motivationsbrev inför sista ansökningsdag för utlandsstudier på fredag. Måste jobba snabbt. När jag kom hem så va jag så utmattad att jag sov ett par timmar. Nu ska resterande kväll/natt ägnas till att plugga. Måste få in detta i skallen nu då en riktigt hektisk månad väntar i januari. Men men sånt är livet. Jag måste jobba riktigt hårt nu så att jag kan komma iväg på drömutbytet nästa år! Planen är hårt jobb dec, jan, mitten på feb. Sen ska jag ta en välförtjänt semester och åka bort nånstans. Innan jag på allvar sätter mig in i examensarbetet! Wiho!

Nu åter till plugg kaoset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0