Just your ordinary awesome day!

Idag har varit en sån bra och harmonisk dag!

Började med en liten sovmorgon och vaknade upp i mitt nystädade sovrum i nybäddad säng med mina hotelllakan. Yes. Sen in till jobbet en stund. Hade bara tre personer som kom idag = kunde plugga och chilla. Sedan kom B och överasskade! Vi drack varm choklad och pratade om livet. När vi skulle skiljas åt fick jag den finaste julklappen. En så omtänksam present, som jag verkligen behövde och som verkligen visar att vi är vänner och att vi vet vilka varandra är och vad vi har för mål i livet. Så otroligt rörd blev jag! Jag är så peppad på 2012 nu, denna present kommer påminna mig om att nå alla mina mål!

Sen fick jag träffa världens bästa Siri igen sen i somras och lugnet som infinner sig när man träffar en nära vän är magiskt! Vi vet.

Sedan var det produktionsmöte för S&S och nu är det officielt; vi kommer att åka på turne i vår mars-juni! Det känns riktigt kul och bra :D

Sedan va det lugna driven home med musik och nu ska jag plugga vidare. Och vad väntar när man ommer hem. Jo att jag vann ett mål mot kronofogden och en generös lönespec! Men god jul liksom haha!

Men jag säger då det, år 2012 ska jag se till att bli magiskt! Inget trassel, inget drama, inge sura miner. År 2012 kommer vara målmedvetet, moget, roligt och spännande!

Bussis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0