2012

Det allra sista dygnet av 2011 har precis börjat och det är alltid med blandade känslor jag inleder ett nytt år. Det kommer så plötsligt. Har man hunnit göra allt man ville göra detta år? Ett nytt år är ju en nystart, ett perfekt tillfälle att börja om, eller börja på nytt och "ta tag i livet". Men det är också ett sätt att säga adjö till det gamla. Att sortera bort det dåliga och bara ta med sig det man tycker är bra in i det nya året!

Mitt år har varit mycket blandat, för det mesta mycket gott, men jag vill nog säga att jag har blivit klokare. Det finns mycket jag vill lämna kvar i år 2011 och annat som jag vill ta med mig. Jag vill ta med min diciplin som jag fått på senaste tiden, och min motivation. Självsäkerheten och självständigheten, att klara mig själv och att må bra ensam. Jag vill ta med mig min fina familj och mina underbara vänner som ger mig bra energi. Allt som skapar negativiet och trycker ner mig lämnar jag här. Lyckan jag känner och skämten och bubblet i magen. Att vara spontan fast kontrollerad. Att resa mycket. Att våga sätta mål och jobba för dom. Att kunna misslyckas och lära mig av det. Jag vill skratta mer än vad jag gråter. Jag vill ge de runt omkring mig lycka. Jag vill hitta balans. Jag vill glittra och aldrig låta någon ta det ifrån mig!  

Mina första två månader kommer vara hektiska, jag kommer ha mycket att göra men jag gillar det. Jag har alltid varit upptagen och det känns bra att börja året så för förhoppningsvis så kommer resten av året präglas av samma sak. Mindre måsten och mer medveten. Jag är rädd att skriva ut i detalj hur jag har planerat mitt år, jag vill inte jinxa det och man kan ju aldrig veta hur det blir. Det gäller att vara berädd på det oförberedda!


Jag orkar inte rada upp allt jag har gjort detta år för det är så mycket. Jag orkar inte välja ut godbitar heller. Det är dags för ett nytt år och jag blickar framåt. 2011 sparar jag för alltid i hjärtat!

Jag vill verkligen markera ett nytt år pch förändring detta nyår. Jag kommer behöva jobba hårt men jag har tydliga mål och det kommer bli kul! Idag köpte jag två parfymer, nytt år ny doft tänkte jag. Min signaturparfym som jag älskar och som alltid kommer finnas där, provocative woman, tillhör lite det gamla. Jag vill ha nåt nytt och fresh så nästa år blir just nytt och fresh! Lukten för mig är mitt starkaste minnes sinne och jag vill samla på nya minnen från början!
En ny signatur.


Luktar underbart!

Jag känner att det är dags för ett nytt år, jag är redo! Jag är så glad över att jag kommer få fira in det med en av min äldsta vänner, nya vänner vi funnit på vägen, ännu nyare bekanskaper och helt nya möten! Precis som jag vill att 2012 ska vara. Fylld med det gamla goda och nya spännande möten som väntar runt om i världen!!

Jag önskar alla mina nära kära ett år fyllt av glädje, spänning och passion, ett liv i hälsa och mycket njutning.

GOTT NYTT ÅR!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0