Paus

Idag körde jag och mamma till kyrkan (det börjar bli dags för det där körkortet snart). Väl där tände vi ljus och gav pengar och whisky till helgon, en Serbisk tradition. Efter det körde vi raka vägen till tyresta by som är en bondgård och nationalpark i närheten av där vi bor. Så himla fint där! Finns massa djur och en liten lanthandel där man kan köpa gammeldagsgodis och korv som man får grilla själv på deras grill. Så det gjorde vi. Dessvärre var vi inte så duktiga på att grilla haha. Var vi än rullade korven så var det eldigt, men den va go ändå!
Mamma blev inspirerad så hon åkte iväg för att grilla lite mer till middag. Jag sitter hos min bror och pluggar lite. Tänk att det typ är sommar ute, gick med bara ben och tunn skjorta jag fått av B. Mysigt med pojkvänsskjorta.

Grillmästaren!

En häst!

Ketchup och Senap på landet

Mamma ville ta kort på det gölliga asiatiska barnet i bakgrunden så jag fick agera förgrund.

Puss på mamma och tack för korven!

Nu blir det ett avsnitt SATC innan jag fortsätter plgga. Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0