Påsk och så

Jaha... Så har solen gått ner. Jag gillar inte mörker, i mörkret lurar farliga saker. Just nu är jag mitt uppe i en fet vårstädning. Alltså när man rensar bland alla kläder och alla lådor. Hittar typ kvitton från 2008 och så så det är ju på tiden. Nu ska det bli rent på riktigt. Städar jag så häller det sig rent i mindre än en vecka. I mitt sovrum har inte varje sak sin plats utam det jag vill få undan ligger i alla lådor och det jag använder står framme lite överallt. Så ska det ju inte vara..så nu jäklar. Men hur kul är det att läsa om städning.

Det är fantistiskt med vår här i Stockholm, och vi har det fantiastiskt bra. Invigde Skinnis i onsdags och visade B Stockholms bästa utsikt. Sen har det varit vårmys och vårmys med en heel runda på stanmed chabo. Ojojoj, hilton och fasching. Kul!

B är i London, vilket är tråkigt men när han kommer hem så åker vi till Uppsala och valborg.
Skulle gärna vilja blogga om vänskap men det får vänta till en annan bloggdag. Vänskap är skört..



Måste styra upp den här bloggen, tänka lite mer på hur jag skriver och inte bara kluddra ner det första som poppar upp i hjärnan.

Kommentarer
Postat av: J

jag gillar när det popar upp <3

2011-04-25 @ 07:52:56
Postat av: j

poppar givetvis..

2011-04-25 @ 07:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0