Oh it's such a perfect day

Vilken bra dag det har varit. Repet gick hur bra som helst. Efteråt hängde vi kvar i stan. Mötte upp Jonas och Johannes som satt och hängde i närheten. Sen satt vi och mös. Efter aett tag ser jag en skäggig man rusa mot mig och vinka och va glad då är det fina fina Peder, Paddan, Peddan! Så han anslöt! Senare anslöt även Lucas och Storm. Sedan pratade vi om allt.

Lucas beskrev hur man gjorde en sås och jag hörde inte hela men det lät riktigt avancerat och fint och nått skulle fastna på skeden och sen skulle man ha i nån vingrejsimojs. Varav Jonas på fullaste allvar frågar omd et räcker med att tillsätta det i Knorrs färdiglagade såser haha!



Här har ni halva gänget! Katten som tar bilden.

Jisses vad min blogg har blivit uppdaterad på senaste, antar att det går i perioder. Nu ska jag skypa med B. Gonatt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0