När jag inte bloggat så har jag...

..hängt med NYC trion och jobbat med AvB modevisning!


..åkt till Amsterdam med B på fantastisk weekend!


...Varit på kulturnatt i Stockholm och turistat i min egna stad!


...sett Noah and The Whale live på STRAND!


..varit i Berlin och träffat Carlos.


...sett min vän Samme och hans band Royal Radio live på fasching med Vicky, Chabo och the wiew.


..sett Aloe Blacc live på STRAND!


..repeterat musikalen Spara & Slösa som har premiär den 29 juni på fjäderholmarna och skärgårdsteatern!
 (Affishen sitter uppe på strandvägen!)

Så japp. Jag är ganska upptagen med att leva livet. Finns inte så mycket tid över till att blogga. Men ska försöka. Vill för min egen skull dokumentera allt som händer. Allt ifrån promenader till stranden med B, träff med vänner från VRG, sångrep med spara och slösa, spontanresor och vårkänslor! Allt i en härlig fet salig blandning.

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa lite tidning..Från och med nu vill jag njuta av våren, tänka positivt och ha kul! Gonatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0