XOXO

Har ätit grapefrukt, kollat på Gossip Girl samt simmat. Det känns som rätta sättet att tagga inför en resa till NY och LA. Man vill ju gå av planet i JFK och "look your best" som americanarna skulle sagt. Hur bra man nu än kan se ut efter 8 timmar på ett flyg.. Det är mindre än en månad kvar och jag är egentligen ingen planerare men det känns som att jag borde börja planera nått. Kanske packlista eller reseoutfit? Vad jag gör när jag kommer fram är mindre viktigt, jag har ju två local guides som kan underhålla mig. Ska iallafall ta kontakt med lite gamla vänner från New York, typ Antonia från Staten Island! Sen kan jag väl inte göra så mycket mer än att vänta.

Kanske borde fixa mig stjärnstatusen som The Hills tjejerna har. Tror ni paparazzin kommer behandla mig så här när jag landar på LAX? Kanske när jag är färdig med Los Angeles ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0