Popaganda, sommar 09



På Popaganda förra sommaren var jag glad för att jag skulle få se Deportees som jag inte hann se på Way Out West för dom krockade med nått annat band jag ville se. Först fick jag stå i människohögen med allt pack. Men sen lånade jag Evas presspass och kamera och så fick jag stå i pressutrymmet precis framför scenen och fota. Jag passade på att ta lite (suddiga) bilder med min telefon också.
Andra bra band jag såg var: Johnossi, MGMT, Lykke Li, Steve Aoki, El Perro Del Mar.
Tråkigt att jag bara hade biljett till en av dagarna, hade varit hur nice som helst att se Miike Snow som körde dag 2, får bli nån annan gång. Mitt citat längst uppe på bloggen är från en Miike Snow låt som heter Animal. Lite tråkigt att vi valde att klubba på Debaser medis och lyssna på Telepathe istället för att gå till Strand och lyssna på Tiedye och Camera Obscure. Fast CO såg jag ju på Roskilde 2007.




Popaganda denna sommar kommer att vara 27-28 augusti. Akter som är klara är bla. Robyn som brukar vara grym live, iallafall på Arvika 2008 inte lika bra på WoW 2009 men ändå okej. Shout Out Louds som är helt grymma!! Första gången jag såg dom var på typ en fritidsgård i Täby 2007 tror jag, några av mina vänner var förband, dom var inte så jätte kända då. Belle & Sebastian som jag lyssnat lite på men inte sett live. www.popaganda.se

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Hej tjejen! Det var jätte trevligt att få sitta och prata med dig. Även om mina ögon åkte ihop hela tiden för att jag var så trött haha! :P Men tack för att du räddade mig! ;)



Guu vad roligt att åka dit!! När åker du?

2010-05-22 @ 12:52:30
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0