Klockan 05:22

Jag håller på att byta dygnsrytm så att det inte ska bli så jobbigt att vänja om sig i NY, man vill ju ta vara på all tid där. Självklart så är detta inte fallet. Jag vaknade för att det bor en fågelfamilj precis utanför mitt fönster och dom har antingen precis kommit hem från nån cool fågelklubb, är lite överförfriskade och glömmer att viska. Eller så vaknade dom nu för dom ska iväg och jobba och är sura för att dom måste vakna tidigt och tycker att resten av världen lika gärna kan vakna också... Nu är jag pigg, ska dra min rosa sleeping beauty mask över ögonen och försöka somna om.

Om 22 dagar kommer jag vakna av trafikerade gator, sopbilar och transor. Jag längtar!!

Kommentarer
Postat av: Jumy

Haha transor!! mer hemlösa crackheads äckel på gatan utanför

2010-06-01 @ 06:12:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0