Två

Idag är det två år sen jag tog studenten, en av dom bästa dagarna i mitt liv. Inte för att jag ogillade att gå på VRG, tvärt om det var den bāsta tiden i mitt liv, men själva studenten var hur perfekt som helst! Dessutom är det två veckor tills jag åker till New York. Resfebern har börjat lite men det kānns fortfarande vāldigt overkligt. Dessutom ska jag var borta vāldigt lānge, tānk om jag tröttnar och får hemlāngtan?? Men jag tror inte det speciellt inte eftersom jag kommer bara dār med fina vānner som nästan är som familj. Jag är en sån som blir lite övervāldigad när jag kommer fram men som fort installerar mig och kānner mig som hemma. Efter det går dagarna bara fort och tillslut är men på vāg hem lite för tidigt.

Idag vaknade jag supertidigt för att jag skulle jobba men jag blev lurad. Istāllet så shoppade mamma och jag och spenderade pengar istāllet för att tjāna. Sedan skulle vi ut och cykla men det va punka så vi promenerade ner till "beachen" 3 minuter hemifrån. Medans alla solade och badade så frös jag så fort solen gick i moln, men det var mysigt āndå. Sen kom jag på att jag borde passa på att frysa då jag nog inte kommer göra det på sex veckor sen!

Med två veckor kvar fortsātter nedrākningen..

Kommentarer
Postat av: Jumy

Tre veckor kommer gå asfort här i NY :P

åh jag har två önskemååål!

1.Lösgodis!!! mycket lakrits.

2.marabou choklad. räknas inte som lösgodis ;P

2010-06-08 @ 02:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0