Fredag, lördag, New York dag!!



Vaknade imorse och insåg att jag har två dagar kvar i denna underbara huvudstad innan jag åker iväg och är borta väldigt länge. Som tur är så regnar det så åka till Vaxholm med båt med Carlos är inte längre aktuellt, dessutom måste både han och jag packa. Jag har inte börjat packa och det känns som att jag har massa saker att göra men ingen tid. Men vi ska nog få det att gå ihop.

Resfebern är officiellt här nu. Jag har länge pratat om detta men det har aldrig kännts som att jag ska åka iväg. Dessutom börjar paniken lite nu när jag tänker på att jag ska åka iväg men att jag trivs så himla bra här och nu! Jag tänker alltid att jag kommer missa massa saker hemma när jag är borta men så försöker jag övertala mig själv att jag kommer missa ännu mer om jag inte åker och jag tror det senare stämmer. Dessutom kan jag komma hem och trivas i augusti och stockholms sensommar. Livet är absolut som bäst nu, precis som det brukar vara på sommaren, det finns liksom inga regler.

Det ända jag inte trivs med just nu är att många av utbytesstudenterna jag umgåtts med kommer ha åkt iväg när jag kommer hem/har redan åkt. Väldigt sköna människor som funnits där ett tag men som ska fortsätta vidare. Oersättbara! So this goes out to all the ILS people that are leaving, gonna miss you guys!

Nu ska jag fortsätta lyssna på min soul spellista, packa och trivas. För på söndag åker jag!

Så länge kommer lite bilder från igår kväll på Debaser slussen!

Carlos och Benjamin

Etienne och Josh

Sen kom David!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0