21

Midsommarfirandet blev udda. Det började med att Aniv hade lagat köttbullar baserade på kalkon till oss och pizza. Vi åt det med lingonsylt. Sen satt vi som vanligt ute på trappan och hängde. Då kom det förbi en kille som heter Dennis och är vår granne och började prata med oss. Jag bjöd honom på vårat häng och det visade sig att han jobbade med mode och kände massa människor. Han ville att Felix skulle gå New York fashion week. Som vanligt agerade jag cupid. Så fort jag gör nått så får andra människor ut nått av det, är det ingen som vill ge mig en karriär kanske?? Inte för att jag vill gå nyfw men kan nått bra hända mig när det ändå är jag som lockar till mig alla människor?? Oh well den dagen kommer väl också.
När vi hade hängt där ett tag tog vi en taxi till Webster Hall som är en nattklubb. Dom spelade riktigt bra musik där och vi stog och dansade på scenen nästan hela kvällen. DOm hade också gogo-dansare, en lättkläddtjej som typ inte gjorde nått och en kille i kalsonger och skjorta som gick omkring. På toaletten så kunde man köpa godis, vilket man tydligen kan på dom flesta ställena här. Tydligen så stratade det med att folk tog extacy på toaletterna och behövde något sött efteråt. :/
När man kommer fram till dörren måste man veta vad "festen" heter annars kommer man inte in. Antagligen för att dom inte vill ha in massa konstiga människor. På vissa stälen kan man komma in om man är under 21 år också då får man ett kryss på sin hand. Men eftersom Aniv kände han som stog i dörren så slapp vi krysset och fick ett gult band istället som betyder att man är över 21 år.
Vid 3 tiden så började ett riktigt dåligt band spela på scenen så då tog vi en taxi och åkte hem. Vi satte oss på trappan och åt upp alla matrester. Dennis och hans pojkvän kom över och "efterfestade med oss".


Köttbulle middag!!

Felix fick sitta fram i taxin

Aniv och Felix på klubben hahaha


Toalettbild

Toalettväggen inne på klubben. "I must not fall for bad boys" vilket betyder: jag ska inte falla för dåliga killar. Trevligt tycker jag, vissa tjejer kanske ha gått in där och fått sig en tankeställare??
Nu orkar jag intw ldda upp fler bilder för det går såååååå segt. En annan gång
Ikväll ska vi fira Jimmy som fyller 21 år imorgon!!! WOHO. Vi har först bokat bord på ett ställe som heter Cafeteria och efter det ska vi till en klubb som heter Greenhouse. Jag är taggad!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0