1 vecka kvar!!

Jag har en vecka kvar i Stockholm och på söndag 10.40 sitter jag på planet till NY. Innan dess finns det mycket att göra.

-Jobba och möta deadlines. På SH och göra klart hösterminesplaneringen och rekrytera ledare på SSA.
-Träffa människor och säga hej då. Vissa kommer jag säga hej då till för väldigt lång tid och kanske för alltid. Jag tänker på alla fina utbytesstudenter som kommer åka hem medans jag är borta.
-Packa väskan. Hur packar man för 6 veckor? Tur att det är supervarmt så man behöver nästan bara tunna klänningar. Måste skriva en packlista!!
-Köpa massa lösgodis som är en request från Jimmy. Billigaste godiset i stan?
-Möta Jimmys mamma för hon ska ge Jimmy en liten födelsedagspresent.
-Ta foton i en automat. Kan va bra och ha ;)
-Växla pengar. Eller ska man göra det när man kommer fram?
-Dubbelkolla pass, biljetter etc.
-Fixa min snygga DKNY väska som är sönder i spännet så jag kan använda den där borta.
-Fixa mina sandaler som är lite knäppa i dragkedjan
-Sy om lite klänningar jag ska ha med mig.
-Välja den ultimata reseoutfiten.
-Rensa i min dator och ladda lite filmer och så till planet
-Fixa in lite fimer på iphonen
-Hitta min sovmask!!
-Fixa min kameraladdare som inte verkar vilja ladda kameran.
-Tracka offline spelistor till spotify


Ja det känns ju alltid som att man har 100 grejer att göra innan man åker men jag tror man stressar upp sig lite i onödan. Men jag har drömt om att jag har missat flyg och glömt saker hemma som jag ville ha med mig.
Ska bli kul att komma fram och kunna blogga på riktigt och mycket mer än hittils. Har inte haft så mycket att skriva om men sen kommer det bli mer. Jimmy har dock berättat att deras internet har försvunnit men tror han fixar det tills jag kommer.

Känns så knäppt att nått man väntat på flera månader enbart är en vecka ifrån en. Ända sen Jimmy flyttade till NY så har det typ varit bestämt att jag ska dit. Att jag får LA och Arazo på köpet är ju bara en helt sjukt bra bonus!

Skriver snart igen!

Jimmy och jag i gamla stan 2006.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0