Vacker man, jobbig tant

Idag såg jag jordens vackraste man! Han var på min dansklass och hade blonda lockar. När jag såg honom tänkte jag att han var snygg men sen när jag såg honom dansa så blev han ännu snyggare! Han dansade som en gud, jag tappade bort mina steg, så fint dansade han! Han ska undervisa nybörjar jazz på söndag...funderar på att ta hans klass och äga alla andra så han lägger märke till mig haha!! Nåja. Det var en jobbig tant som dansade in i mig hela klassen idag. Vart jag än gick så var hon där och dansade fel och förstörde för mig. Fula jobbiga tant.

En av Arazos rumskamrater har seriösa problem, hon är arg och frustrerad typ hela tiden. Nyss började hon gråta för hon inte hade råd att köpa mat och tre sekunder tidigare hade hon kommit från affären med massa bakgrejer för hon skulle baka åt sin  pojkvän?? Öhhh. Hon skriker på mig och Arazo när vi pratar svenska och säger att vi inte ska prata svenska framför henne. Men för hennes information så är det inte meningen att hon ska förstå allt vi säger.  Måste säga att det är väldigt skönt att ha ett "hemligt" språk här.

Det är min sista helg i USA. Fredag och vi sitter och funderar på vad vi ska hitta på. Om en vecka är jag hemme i Stockholm igen efter så lång tid. Känns hur konstigt som helst! Nåja.
Nu sitter Arazo och tittar på hur hennes framtida barn ska se ut genom att lägga upp bilder på henne och en kille! Ska testa också hahaha!!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0