Upper West Side

Har flyttat till Upper West Side med Jimmy. Vi bor numera i ett rum med bunkbeds, känner oss väldigt college. Sista dagarna i New York är fullspäckade med aktiviteter. Vi ska vara riktiga turister. Vi har internet i lobbyn iallafall så imorgon ska jag lägga up bilder från natonaldagen. I lördags var vi ute på Barracuda och det var riktigt kul. Det var ingen som dansade dock så vi gick upp på scenen som vanligt och dansade för oss själva! Aniv berättade att jag var väldigt populär också, tydligen så hade jag en liten flock av män runt mig. Men jag märkte inget då alla var gamla, eller fula, eller gay. En aaas gammal som måste ha varit runt 70 år. Jag sa att han var den äldsta människan jag nånsin sett ute och han svarade "I just wanna have fun". Skön inställning men ändå..

New York är väldigt mycket så. Ena killen är 70 år, andra är 39 år och berättar att han har kokain i fickan men för det mesta är dom sköna och trevliga och helt vanliga. Jag älskar verkligen New York på det sättet, allt finns här.

Imorgon ska jag träffa Antonia och hon ska visa mig vart hon jobbar i Union Square. Spännande. Dessutom ska vi ner downtown och vandra omkring.

Idag räknade vi våra cents och fick ihop 20 dollar. Lunch imorgon. Om det ändå vore guldpengar.


Visste ni att 50 cent endast är en halv dollar alltså typ 3.50 kr. Kul 7 tuggummin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0