Billabong

Vintern 2007 var jag och Mikaela i New York för vårat 100-poängs projekt i gymnasiet. Där hittade vi våran favoritaffär som vi spenderade många timmar i. Vi pratade med alla roiga killar som jobbade där och köpte grejer. Igår var jag där igen. Jag gick in där och hoppades på att jag skulle få syn på killen i oranget skägg som vi kallade för Amish eller lilla sydamerikanen som fick mig att lyssna på Wolfmother. Men när jag kom in var ingen av dom där. Jag gick upp på övervåningen och satt ett tag på bänken mitt emot skorna och tittade på alla grejer. Denna affär är min favoritafärefter DKNY so far i New York och ligger mitt emot Macys på 34e gatan.



Mikaela jag saknar dig både i Sverige och i New York. Hoppas jag kan komma till Perth snart och hälsa på.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0