Relationsproblem

Igår åkte jag bort till Beverly Hills och hängde där allt är liite finare liite bättre. Affärerna är dyra, det är ganska folktomt och Brody Jenner stannade för mig med sin flashiga bil vid ett övergångställe. Men det var skönt att gå omkring där. Jag åt lunch på ett litet ställe med utsikt över bergen. Folk tittar konstigt på en när man är ute och går, för det är ingen som går i denna stad! Men jag gick faktiskt enda från west hollywood in till hollywood.

Där träffade jag Arazo och Jamaicanerna som spelade igår. Vi åt middag på Hooters haha. Det är meningen at tjejerna ska vara snygga och ha stora bröst...men alla var fula och såg ut som pojkar. Aja dom var lättklädda iallafall. Vi vinkade iväg Jamaicanerna när dom skulle åka iväg med sin turnebuss och sen gick vi till Julie som bor super fint med utsikt över Roosevelt Hotel, bergen och West Hollywood. Där satt vi på balkongen och spelade gitarr och sjöng tills det blev kallt

Det blev väldigt kallt på kvällen och vi orkade inte vänta på att Amanda skulle sluta repa så hon kunde köra oss hem. Så vi tog bussen. Det var en syn. Det låg typ 5 uteliggare med alla sina grejer och sov på bussen. Jag tror att det var för att det va så kallt så dom betalar 1,50 dollar för att åka runt med bussen. Det är knäppt hur stor skillnad det är på människor i Hollywood. Vissa är kändisar och miljadärer och andra bor på gatan. Om man åker downtown så finns det områden där det bor jätte många på rad med sina kundvagnar och tält. Jag lovar att vissa kom till Hollywood för att söka lyckan och bli kända men att allt gick snett.

Nått som har slgit mig sen jag kom hit också är att alla har relationsproblem i LA. Alla tjejerna jag lärt känna har problem med sin pojkvän eller dejtar någon som är puckad i huvet. Många diskutioner har handlat om att killar i LA är dumma och "players". Alla har sagt att det är svårt att hitta kärlek här. Det är nog för att alla är så självupptagna. Äh vet inte. Jag är iallafall trött på att höra om dumma pojkvänner och dåliga dejter för ett tag nu haha!

Nu ska jag till poolen och bättra på brännan och ikväll åker jag till New York!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0