Night out in Hollywood

Precis hem kommen från en utekväll i Hollywood. LA är verkligen stort, jag bor i north Hollywood och att åka till central Hollywood tar typ en kvart med all trafik! Crazy.
Först var vi på ett ställe som heter The Green House. Typ en bar/resturang där många människor från MI (musicians institute där Arazo går) spelade. Det ligger på Hollywood boulevard. Efter det gick vi till ett ställe som heter Kress. Arazo kände promotern så vi fick gå in VIPingången som ligger bakom klubben dit alla kändisar rullar upp med sina bilar etc. Dom hade en sån pressvägg innan man gick in. Vi fick vip-band vilket betydde att vi fick ställa oss i en hiss åka högst upp i byggnaden. Heiniken hade sin season premiere så det var massa människor och fotografer. Dessutom var det fri bar hela kvällen och vi dansade på alla våningar! Hittils gillar jag LA! Jag trodde att det skulle vara massa silikon tuttar etc. men mest så är alla ganska vanliga och det är soft. Det ända som är problemet här är att man måste ha bil. Och att dom som kör bil kör som galnigar, jag såg massa människor gå direkt från baren till att hämta sina flashiga bilar och åka iväg. Man får passa sig för dom man åker med!

Nått som är bra och dåligt är att klubbarna stänger tidigt. Bra är att man går ut tidigare och kommer hem tidigare. Ett dåligt är att ibland är det ganska kul att ´vara ute och dansa heela natten. I NY kom vi sällan hem innan 5/6. Allt som allt en riktigt rolig och galen kväll och hade jag haft bil hade jag lätt kunnat bo här! Men jag har mycket mer att se!

Imorgon får vi se vad som händer. Det finns ju en pool utanför fönstret som jag hängde vid hela dagen idag. Så det finns alltid nått i LA. 

xoxo god natt!!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0